1 juni 2011

En vanlig dag

Idag är en dag som jag tillbringat hemma i min lägenhet och kommer göra så för resten av dagen. Det är semester för mig, inte behöva möta en massa folk och tänka på allt utan istället ägna mig åt att plocka med saker hemma och kolla lite för mycket på Grey's anatomy. Spelade lite fiol och kom fram till att det är dags att ta sig iväg till Örebro Violinatelje för att inhandla en övningssordin och kanske få fiolen "besiktigad". Så det blir väl nästa veckas uppgift.

Imorgon åker jag till Skåne ett par dagar för att träffa lite släktingar och det ska bli roligt. När man inte bor så nära varandra får man passa på när tillfällena kommer. Så när mina föräldrar berättade att dom skulle åka ner i helgen så höll jag tummarna ännu hårdare för att jag inte skulle behöva skriva en omtenta på lördag. Det blir även till att köra lite bil :) Pappa erbjöd mig att köra sträckan med en massa fartkameror... får se vilken del av sträckan det blir sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar