5 juni 2011

Tollarp

I torsdags morse åkte jag med mina föräldrar ner till Tollarp för att hälsa på mina släktingar jag har där. När jag träffade mina kusiner på kvällen kom dom direkt från en MC-träff och det blev en hel del prat om motorcyklar och sånt och så mitt i allt detta erbjöd sig min kusin att med mig ut så jag fick åka en tur och få känna hur det känns. Jag har alltid sett framför mig att det jag skulle darra som ett asplöv och vara livrädd om jag någon gång skulle sitta på en motorcykel. Så efter en dags solande och då jag bränt mig en del så var det dags. Men det va motsatsen till rädsla jag kände, det va frihet. Så jag är väldigt glad över att Håkan gav mig erbjudandet, så nu får jag väl försöka få dom till att ut och åka när jag är där... (Det är Håkan som sitter längst fram och jag som sitter bakom på motorcykeln).

Innan vi åkte upp mot Närke igen så tog vi en sväng till Furuboda och sola lite grann och det blev första doppet i havet för mig i år. Lite kallt men solen värmde både vattnet och mig. Det har blivit en hel del funderingar och tankar nu när jag åkt bil i några timmar men det får bli i ett annat inlägg tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar