26 juni 2011

Bara en massa om ingenting

Idag har jag lyckats pricka in regnskurar ganska bra. Jag har gett mig ut när det varit uppehåll och sen efter en lagom stund har regnet kommit men det va bara när jag var på väg hem från affären med en hel del torrvaror som jag blev lite trött på det för torrvaror ska helst vara torra även när man kommer hem från affären. Sen blev det till att baka lite kladdkakemuffins för igår när jag skulle göra pannkakssmet var jag en aningens tankspridd och hade i fyra ägg. Som tur va upptäckte jag det och försökte få över ungefär två ägg i en burk som jag kunde baka på istället men då hade jag inget margarin så det blev till att baka idag.

Den här veckan har mest handlat om att gå bredvid på jobbet och jag är såååå glad över att jag aldrig kommer jobba fyra dagar i rad för den sista dagen var jag väldigt trött. Så på midsommarafton var jag övertrött och skrattade åt allt och inget. Och sen på kvällen trodde jag att jag skickade ett sms men upptäckte att jag inte gjort det när jag fick ett sms med frågan om jag somnat. Hade glömt att trycka på skicka...

Nu ska jag sy den sista sömmen på första draperilängden och sen få upp den på gardinkrokarna och hoppas på att det ser bra ut.

1 kommentar:

  1. Åh stackare att vara så trött. Hoppas det blir bättre när det gått ett tag. Skönt att ha sytt klart också! Du får ta en bild och visa! KRAM / Jossan

    SvaraRadera