19 juni 2011

Produktiv dag och sommarjobb

Nu ska jag snart ta en kvällsmacka och inte gör så mycket mer ikväll. Det blev en produktiv dag trots att det kändes som att jag skulle kunna sova hela dagen utan problem. Va så fruktansvärt trött även fast jag sovit hela natten. Jag började sy på draperiet till mitt rum idag och hann sy båda långsidorna på en längd. Sen ringde pappa och sa att han fått tag på en betongborr att låna så nu ikväll sitter vajern uppe och får jag några dagar på mig att sy så är snart draperiet uppe också. Det kommer kännas så bra att äntligen få en sovalkov i mitt rum.

Imorgon ska jag börja gå bredvid där jag ska jobba i sommar. Det är spännande och nervöst och är så glad över att ha ett sommarjobb. Det kändes inte så hoppfullt på våren eftersom jag va så trött att jag inte direkt överansträngde mig i jobbsökandet men så rekommenderade Fanny mig till ett jobb och så fick jag det och sommaren blev räddad. Tack så mycket :) Så nu hoppas jag på att inte klanta mig eller göra bort mig på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar