14 juni 2011

Hittat tyg

Nu ser det ut som att det kan bli ett draperi sytt till mitt rum i sommar i alla fall. Jag brukar ha en del idéer som jag vill få gjort men aldrig komma igång med dom och då säger det sig självt att ingenting blir gjort heller. Men igår när jag och F va på stan och fika så berättade jag mina idéer och vart jag hade tänkt köpa tyget (på IKEA) och då berättade hon om en affär bort mot Eurostop som säljer tyger jättebilligt. Vi tog bussen dit och så hittade jag mitt tyg och kunde känna mig mycket bättre till mods när jag kom hem efter att inte ha billigaste tyget från IKEA i min ägo utan något mycket bättre. Så ikväll kommer pappa in med min iläggsskiva till köksbordet och så ska han kolla om han tror det är lämpligt att borra i en vägg i lägenheten och efter det är det bara till att börja med projektet på riktigt. Det ska bli roligt!

1 kommentar: