30 september 2011

Lediga dagar

Igår skrev jag tentan i Klinisk medicin så nu börjar väntan på ett mejl från Ladok ska komma till min studentmejl. Det känns som att jag kommer bli godkänd men man vet ju aldrig förrän svaret kommer. Det va en del saker som liksom hade flytt från mitt huvud också. Det är skönt att det nu är några dagar ledigt innan nästa kurs startar. Den kommer vara väldigt intensiv men samtidigt tror jag att den kan blir väldigt rolig om jag klarar av att ta det lugnt ibland. Det är en omvårdnadskurs på 22.5 poäng och vi har 7 veckors praktik, det ska bli roligt!

De här lediga dagarna ska ägnas till att vila, för den där idiotiska förkylningssaken som satt sig i min kropp och gör att jag är ännu tröttare än vad jag skulle varit tänkte jag skulle försvinna. Idag blir det till att hälsa på mina föräldrar och bara vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar