9 september 2011

Veckan

På den här bloggen har jag valt att inte skriva de mest privata sakerna, utan istället mer vardagliga saker och ibland skrivit av lite ångest. Under sommaren har jag träffat en kille som jag råkade bli kär i och nu i veckan tog det slut. Det är i stort sett så mycket jag kommer skriva om det här. Det har rört upp den här veckan en hel del och jag önskar att jag lyssnat på min brorsa för ett par veckor sen, då han för en gång skull hade väldigt rätt.

Så nu i helgen ska jag inte göra någonting eller jo det ska jag. Men jag behöver inte hålla ihop av någon anledning så nu kan jag slappna av för första gången den här veckan. Tänkte se om jag lyckas komma förbi en järnhandel och köpa en ny vajer till mitt draperi för att den jag har är för svag, städa och ta tag i och öva på orkesternoterna.

2 kommentarer:

  1. jag tänker på dig. Du får gärna komma på kaffe om du orkar. Är hemma mesta delen av lördag. KRAM

    SvaraRadera
  2. tack så mycket för att du alltid ställer upp! vi får se hur dagen blir, ikväll har jag en sak inbokat. Men TACK så mycket! Hoppas du får en bra dag!
    Kramar

    SvaraRadera