13 september 2011

Regnig dag

Regnig dag och jag vill lägga mig i soffan och dra en filt över mig. Men efter den här korta pausen vid bloggandet så får sjukdomsläran ta vid igen. Satt nyss och försökte förstå mig på nervsystemet lite bättre, men det är svårt och krångligt och de där pyramidbanorna och extrapyramidala banorna är krångliga och allt är en stor röra. Så jag pausar från det och får ta lite sjukdomar vi gick igenom förra veckan istället. På grund av regnet kommer jag nog även ta bussen till universitetet, känns inte så bra. Det får bli en promenad ikväll då istället och kanske snart köpa kortet på Friskis & Svettis så jag inte säckar ihop totalt här i höst.

2 kommentarer:

  1. Är så imponerad av dig.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Men de dära banorna har jag ännu inte lärt mig hoppas ingen kunnig patient kommer fråga ut mig om dom i framtiden...

    SvaraRadera