16 februari 2011

Trött på allting

Idag är jag trött på allting, framförallt mina ryckningar. Det är nästan så att jag skulle vilja ringa till någon och säga "Lös det här. Kom på en plan för att jag ska få bort mina muskelryckningar och hjälp mig få kontakt med rätt ställe för jag orkar inte strukturera upp det här själv när jag inte har kunskapen." Alla tycker säkert att jag är lat och skjuter över ansvaret på någon annan, men jag är trött på det här och vet inte vart jag ska vända mig, inte ens vem jag ska be strukturera upp det hela. Enda stället jag kommer på är vårdcentralen och det känns som att dom kommer säga "jaha och vad ska vi göra åt det?" och mitt svar som jag inte skulle våga säga till dom men som jag skulle tänka är "men hur ska jag veta vad ni ska göra åt det?"

Nu ska jag försöka fokusera på tentaplugget igen så att jag inte behöver skriva en omtenta sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar