25 februari 2011

Intensiv månad som väntar

Igår insåg jag att jag att mars kommer att bli en väldigt intensiv månad och mycket beror på att jag ju vill ha lite roligt och därför planerar in lite roliga saker och sen råkar en tenta hamna i mitten på det där. Så nu ska här pluggas mycket i början av kursen så jag har en chans att klara tentan sen men då är det ett litet problem till, det är ju inte så värst kul att köpa kurslitteratur och om jag kan hinna läsa på en hel del under helgen och på måndag så kanske, kanske det finns en liten chans till att inte behöva köpa boken vi haft den här veckan.... Chansen är liten men jag ska försöka. För nu har jag en bok jag lånat på biblioteket. Det är mycket roligt som jag ska göra i mars, spela en massa fiol och jag är så glad över att få spela tillsammans med andra. Mina grannar kanske inte uppskattar det så mycket men om jag använder sordinen så slipper dom det värsta.

Nu har även bokrean startat. Det hade jag totalt glömt bort att det är nu och hade inte kommit på det om jag inte varit in på Akademibokhandeln för att köpa ett anteckningsblock och där kunde få med mig en tidning med deras bokreaböcker. Så imorgon efter att matat F:s marsvin ska jag promenera dit och inhandla en eller två böcker.

Sen ska jag också fixa designen på den här sidan någon gång men jag har inte hittat någon bild än som jag har känt skulle passa här. Men så småningom kommer det att bli lite snyggare här. Ha lite tålamod

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar