4 februari 2011

Glatt och halt

Det har blivit en bra start på helgen även fast jag både halkade med cykeln och blev nerstänkt av en förbipasserande buss på väg till universitetet idag. Vi fick reda på tentaresultaten idag på den senaste tentan och jag klarade den :D Det är en så otrolig lättnad och glädje och något som jag aldrig trodde att jag någonsin skulle klara av men nu har jag klarat första terminen på sjuksköterskeprogrammet. Att jag kan plugga litegrann är jag väldigt glad över! Nu hoppas jag att hälsan ska vara i så pass bra skikt att jag kommer att klara av fortsättningen av utbildningen också.

Imorgon ska jag åka till Stockholm med K och gå på en konsert med Helen Sjöholm. K fick ett par biljetter i julklapp och jag är jätteglad över att få gå på den konserten med henne. Det ska bli sååå roligt!

1 kommentar: