26 februari 2012

Vår i luften

Nu är det vår i luften och jag tycker det är helt fantastiskt att vara ute och gå i solen och idag fick jag med ett kort också från promenaden. Här på bloggen finns det tyvärr inte så mycket bilder för att jag är dålig på att ta och min mobilkamera är ganska dålig. Men dagsljus brukar den fixa rätt så bra. Det är helt fantastiskt med en så här vacker dag att det gör att jag glömmer bort verkligheten en stund, allt plugg bland annat. Den här veckan har jag haft besök av Anna och lilla Lukas som var här i trakterna och hälsade på och så igår blev det en fika med Ida som snart beger sig iväg över Atlanten i några månader och det har varit roligt att träffa dom.

Imorgon är det en ny vecka med många nya utmaningar och veckans verktyg ihop med mina mål för praktiken är mindfulness. Hoppas ni alla får en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar