18 februari 2012

Ett segt huvud+skriva rapport=dålig rapport

Idag hade jag tänkt vara effektiv och hade till och med skrivit en lista över det jag skulle göra för att jag brukar få fler saker gjorda då. Men så var inte fallet idag. Jag vaknade tidigt och låg och slumra i ett par timmar för att sen gå upp, äta frukost och bege mig till skolan för att träna på omläggning av olika slags infarter man kan sätta för att tillföra läkemedel i venerna. Men jag var så trött att jag var halvt frånvarande och orkade inte engagera mig så mycket i det hela och sen åkte jag hem för att skriva en rapport som jag hållit på med fram tills nu men har insett att jag får skicka in en rapport som jag inte är nöjd med för att mitt huvud lade ner tankeverksamheten idag och jag tvingat ur mig nästan två sidor fyllda med ord som jag inte vet om det är det dom vill ha i rapporten. Referenserna lämnar jag till imorgon för att öka chansen för att alla inte ska bli fel och jag tänker att imorgonförmiddag efter att jag sovit ett tag så borde mitt huvud ha lite högre fart. Sen får jag ta och komplettera uppgiften istället och hoppas på att läraren som rättar inte kan koppla mig till uppgiften utan att jag blir lite lagom anonym som man kan vara i en stor klass. Det känns både väldigt tråkigt att sitta och skriva en rapport en lördagkväll och att sen inse att jag inte orkar uppe ens till klockan tio. Men om jag somnar nu bör jag vara piggare imorgon.

Godnatt på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar