24 januari 2012

Och vem kom på att den här dagen skulle finnas?

Den här dagen är grå, seg, trött på många sätt. Helst av allt skulle jag ligga i soffan och kolla på alla dåliga tv-program som går på dagtid och bara ignorera det jag behöver göra. Men som tur är har jag bestämt med en kompis att äta lunch på skolan och efter det blir det till att läsa lite kurslitteratur och sen gå på ett pass på F&S och efter det äntligen få komma hem igen. Men då är det visst en studieplan som ska bli klar... Det är helt enkelt bara till att acceptera att den här dagen existerar och göra det som ska göras för då vet jag att jag åtminstone inte kommer ha ångest över att inte fått något gjort idag.

Tänkte slänga in någon uppmuntrande låt/video från youtube men nu måste jag gå för att hinna med bussen. Får bli senare kanske.

1 kommentar:

  1. Ja, det var en grå dag idag. Ville också bara dra täcket över huvudet och soooova! Men själv fick jag också ta till acceptansen. Bra att ha ibland, om än det är irriterande ;)
    Hoppas att resten av veckan känns lite "gladare".

    KRAM

    SvaraRadera