2 juli 2011

Lånebilen

Nu börjar jag varva ner lite sen jag börja varva upp igårkväll. Jag va rädd för att försova mig idag på morgonen och det gjorde att jag vaknade ganska ofta i natt. Det va bra på sätt och vis för då var jag ovanligt pigg när jag kom till jobbet och under hela dagen fram tills nu. För nu har tröttheten bestämt sig för att komma på flera olika sätt. Ogilla (om man ska använda fb-språk).

Bilen hämtades från ägaren i torsdags och efter en smärre adrenalinkick på grund av att det inte gick att få i någon växel så kom vi hem. När vi väl började hämta oss efter paniken så skratta vi bara och tänkte att det här var ju typiskt, Fs telefon hade ju även bestämt sig för att ringa upp hennes pappa när hon tryckte på att ringa till hennes kompis. Tur att hennes föräldrar inte har nummerpresentatör!

Just de här dagarna har det varit väldigt skönt att haft tillgång till bil för då har jag och F kunnat åka och bada när vi har känt oss som bortsmältna.

1 kommentar:

  1. Vad bra att du fått låna bil! Har det gått bra att jobba i helgen? Träffas nån dag? KRAM / J

    SvaraRadera