23 maj 2011

Obefogad rädsla

Nu har jag landat i något slags mellanland. Det som är positivt med det är att jag inte bryr mig så mycket om något i onödan utan mest bara är rädd. Rädd för ingenting och allting. Så därför bestämde jag mig för att inte åka till källgruppen ikväll för jag har träffat människor idag och då har jag fått den dos av mänsklig kontakt jag behöver för en dag för att inte komma för långt in i en annan värld. Imorgon ska jag prata med en sjukgymnast om mina ryckningar och det samtalet bidrar förmodligen till allt det här som inte är något. Så jag ska fundera ut en belöning till mig efter det för när jag kom hem och innanför dörren så ville jag bara ringa och avboka tiden imorgon för att slippa åka dit imorgon. Men mitt sunda förnuft säger att jag gör klokt i att gå dit för att få veta mera. Hon kommer troligtvis inte att vara otrevlig och förhoppningsvis förstå vad jag menar och avgöra om det finns något hon kan hjälpa till med. Så min obefogade rädsla kan väl försvinna någon annanstans nu.

Så för att fördriva den här kvällen på ett bra sätt så har jag pluggat lite och kollat på Grey's anatomy och nu har halvtimmen gått som jag behövde vänta innan jag kunde kolla klart på det. Sen blir det till att sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar