8 maj 2011

Konsert

Nu har vi haft den första konserten med Örebro Kammarstråkar och det gick bra. Nu gäller det till att finslipa det sista så den andra konserten blir ännu bättre prestation från min sida. Det ska väl gå bra, få ta och varva sjukdomslära med fiolspel och det är ju ingen dålig kombo direkt :). Mitt mål blir att det här upplägget ska hålla längre än en dag, ofta har jag stora ambitioner och när jag sen blir för trött eller tankarna börjar snurra så tar det stopp.

Tänker att det ska komma upp lite bilder här, men igår när jag både kom på tanken och hade tid till att fixa så kunde jag inte hitta min sladd till mobilen och jag måste komma på vart jag kan ha lagt den för det gjorde jag inte igår. Men ge inte upp, det kommer att komma några bilder här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar