20 maj 2012

Ovälkommet avslut på en mycket rolig vecka

Den här veckan har jag varit med och spelat i SMASK-orkestern och det har varit roligt, utmanande och irriterande. Det har varit roligt att spela så mycket och när man sätter ställen som man i början av veckan var mycket stressad över och irritationen har främst rört när man missat något förtecken och spelat helt fel eller när när man tappat räkningen i takterna.... Tack så mycket för att jag fick vara med och spela!

Sen idag kom verkligheten ikapp mig, gick in på nuvarande kursens sida och läste ett anslag och upptäckte att vi missuppfattat uppgiften som skulle in imorgon. Rättade till det och nu hoppas jag att vi fick ihop tillräckligt mycket på projektplanen för att inte behöva komplettera för mycket. Jag tillhör väl en av få som tycker att det skulle vara roligt att hålla på med studier men när bara projektplanen känns övermäktig hur ska då C-uppsatsen gå som behövs för att få ut examen?

Ja, jag nu ska jag spela lite ticket to ride :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar