24 maj 2012

Nu är det mycket som händer

Det är helt galet just nu för att det är så mycket som händer. Det är inga dåliga saker jag är bara ovan vid att det händer positiva saker att jag blir nästan överväldigad för en del saker. Mer än så här får ni inte veta nu för all den här förväntan och förhoppningarna jag har kan även raseras i slutet av nästa vecka och då blir det lite tråkigt.

I helgen när alla ska kolla på Eurovision Song Contest så ska jag jobba... Som tur är lånar jag bil av mamma och pappa i helgen så det blir att åka så snabbt som hastighetsbegränsningarna tillåter hem och kolla hur det går.

Stina pluggar statistik
En sak kan jag ju säga och det är att jag har en väldigt tålmodig kompis som jag pluggar med, jag får ta och bjuda henne på någon fika sen när jag lugnat ner mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar