3 april 2012

Spännande saker kommer att hända

Nu kommer jag skriva något ovanligt på den här bloggen: jag har bestämt mig för en sak som troligtvis kommer förändra mycket. Vad det är spelar inte så stor roll, men jag har bestämt mig för att ge mig in i något annorlunda men när det startar vet jag inte och det är nog inte speciellt spännande för någon annan än mig. Men om det går som jag vill kommer även ni att märka det.

Nu är det dags för att skriva en rapport om omvårdnadsdokumentation, det är visst som så att de där rapporterna inte skriver sig självt och sen kan vi hålla tummarna för att rörmokarn kommer under morgondagen så jag slipper en stor sjö i mitt lilla badrum efter dusch.


2 kommentarer:

  1. Mäh!! Nu är jag så nyfiken att jag snart spricker! Får ta och ringa och fråga ut dig....!!!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jag håller redan på att fega ur. Tänkte att när jag skrivit här så kanske det är svårare att fega ur och så jättespännande är det nog inte för andra... Erkänner att jag är en fegis.

      Radera