16 mars 2012

Vi skulle bara träna en LITEN stund...

... men vi hade en hel del att prata om och diskutera så jag och Johanna stannade på skolan till åtta igårkväll och tränade på att göra sterila omläggningar av CVK och ScVP. Det gick ganska bra, börjar få kläm på tänk och hur jag gör smidigast för att inte göra mig osteril under tiden jag håller på och fixar med saker. Sen när vi skulle cykla hemåt så tänkte vi testa en ny väg som visade sig i slutändan vara en obelyst smal grusväg som gick nästan ute vid Oset. Det va läskigt och själva tanken på att ett djur kunde dyka upp mitt framför oss gjorde oss inte lugnare direkt.

Idag har det inte blivit mycket gjort, har mest använt mina små grå till att formulera mina reflektioner som jag har kvar att göra och har kört fast lite på genusreflektionen, det får lösas imorgon tror jag. För nu ska jag sova.

Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar