12 november 2011

Grå lördag med en ljuspunkt

Då har jag varit på Babyfka hos Jossan som trots en enorm graviditetströtthet hade orkat fixa en massa fika, jag blir imponerad! Själv bidrog jag med en del knasiga kommentarer tror jag, är trött och då orkar jag inte koppla meningar på samma sätt som när jag är pigg och det blir lite fel, som när jag skulle förklara att jag var glad över när jag träffade på Karin på en kurs när vi efter gymnasiet inte hade lika mycket kontakt som när vi gick i samma klass och det mer lät som något helt annat. Men nu sitter jag hemma i min soffa och ska till att försöka skriva på några skolsaker innan jag somnar. Så blir det ibland vid trötthet och dålig planering.

Men jag hittade ett par vinterskor idag och jag har beställt jackan nu som jag hittat på internet och håller tummarna för att den inte ska vara för olik bilden på hemsidan. Jag och Sandra gick runt på Marieberg igår och letade skor och kollade på julpynt. Det skulle vara roligt att få det julfint med tomtar och änglar till jul men jag får se vad resultatet blir till slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar