11 augusti 2010

Hösten

Nu har jag bestämt mig, jag kom in på sjuksköterskeprogrammet i Örebro och kommer att pröva att ta steget in i den riktiga pluggvärlden. Det känns både spännande och skrämmande och roligt. Testa något nytt, ny miljö och nya människor. Så nu letar jag lägenhet för fullt och hoppas att jag får tag på en under hösten. Fram till dess får mina föräldrar dras med mig. Tog också mod till mig under helgen att skicka iväg ett mejl till en orkester för att kolla om jag kunde få spela med dom och jag va välkommen :) och så blir det bönegrupp och alla goda vänner i höst.

Det här kommer bli en bra höst :)

1 kommentar:

  1. Det är så kul att du vågar!! Jag beundrar dig verkligen!
    Men hur modig man än är, kan det vara bra att komma ihåg att man kan behöva stöd. Jag finns här...ännu närmre snart ;)

    KRAM!!!!!!!!!

    SvaraRadera